http://1.bp.blogspot.com/-zOIxyW4PfUA/TsvECaf2MtI/AAAAAAAAiV4/c_WmAa2-Tv8/s1600/Untitled-1.jpg

 

هذه المدونة تابعة لمنتدى مما قرأت واعجبني , لزياره المنتدى إضغط هنـــــــــــــا

الأربعاء، 29 ديسمبر 2010

لانك انت انت ...وانا انا


لانك انت انت ...وانا انا

ولأن الحب هو قدرنا
ولان العشق اقتحم عروش قلوبنا
ولان الهوى القى بنا
فى بحر امواجه تتلاعب بنا
...ولأن الغرق معك الذ واطعم هنا
فقبلك بنيت على قلبى السدود
قبلك وضعت كثير من الحدود
قبلك فكرت فى الحب بمنتهى الجمود
قبلك كان العقل موجود
اما اليوم ...
قررت ان اغوص فيك
ان اخوض مغامرتى فى بحر عينيك
ان اذوب شوقا اليك
ان اترك نفسي تأتيك
ان لا افكر الا بيك
ان اترك جنون حبك يعصف بمدائنى
ان اترك غرامك يهزنى
ان احطم كل قيودى
ان اكسر كل حدودى
ان اهدم كل جدرانى
ان اعلن استسلامى
ان اعلن انهزامى
اعلن انى تابعة لامبراطوريتك
وانى ملك لامارتك
واعلن قلبى عاصمتك
واعلن نفسي مدينتك
وارفع رايتك
فانا من اليوم تابعة لك
سارحل منى اليك
ان احبو كالطفل على يديك
فلانك انت انت...فانا اعشقك
ولأنى أنا أنا ...فأنا لك

ريهام شاهين

Share انشر الموضوع على الفيس بوك

Subscribe اكتب ايميلك هنا وبعدها اضغط على كلمه

بعد اشتراكك توجه فورا الى بريدك هتلاقي رساله بعنوان :فعل اشتراكك في موقع مما قرات افتحها وفعل اشتراكك ودي اهم خطوه علشان يوصلك جديدنا ... من غيرها كانك ماشتركتش خالص

المشاركات الشائعة