http://1.bp.blogspot.com/-zOIxyW4PfUA/TsvECaf2MtI/AAAAAAAAiV4/c_WmAa2-Tv8/s1600/Untitled-1.jpg

 

هذه المدونة تابعة لمنتدى مما قرأت واعجبني , لزياره المنتدى إضغط هنـــــــــــــا

الخميس، 3 فبراير 2011

انا مش هنزل يوم الجمعة 4\2\2011


انا مش حنزل يوم الجمعة

مش عشان بحب مبااارك
ولا مش عارفة حال البلد على ايده
ولا عشان انا حزب وطني
.........ولا عشان خايف يتقبض عليا
ولا عشان سلبية

انا مش حنزل عشان مديش فرصة لحد يقتل اخوه

انا مش حنزل امتثال لامر رسول الله
"إذا رأيتم الناس قد مرجت عهودهم ،
وخفت أماناتهم وكانوا هكذا . وشبك بين أصابعه ،
قال : فقمت إليه
فقلت : كيف أفعل عند ذلك ! جعلني الله فداك ؟
قال : الزم بيتك ، واملك عليك لسانك ، وخذ بما تعرف ودع ما تنكر ، وعليك بأمر خاصة نفسك ، ودع عنك أمر العامة"

انا مش حنزل عشان احافظ على ممتلكات البلد ومديش فرصة للبلطجية يلاقو حد يبلطجو عليه وتبقى مدبحة

انا مش حنزل عشان احافظ على البلد دي

اة عايزة البلد تتغير
اة عايزة مبارك يمشي بخيرة وان قل وشره ان كثر
اة عايز اصلاح وتغير نظاااااااااااام

وعايزة برضة احس بامان واعوض اي خسااااااائر
اتكلمت وعبرت وغضبت وثورت وابتدت الوعود مع قليل منها ابتدا يتنفذ
لازم استنى واشوف واحاسب على ردود الافعااااااااال

منكم حيوافقني ومنكم حيختلف معايا

دة في رأيي هو الصح والحق

كلنا بنحب البلد دي بس مش كلنا بنعبر صح
Share انشر الموضوع على الفيس بوك

Subscribe اكتب ايميلك هنا وبعدها اضغط على كلمه

بعد اشتراكك توجه فورا الى بريدك هتلاقي رساله بعنوان :فعل اشتراكك في موقع مما قرات افتحها وفعل اشتراكك ودي اهم خطوه علشان يوصلك جديدنا ... من غيرها كانك ماشتركتش خالص

المشاركات الشائعة