http://1.bp.blogspot.com/-zOIxyW4PfUA/TsvECaf2MtI/AAAAAAAAiV4/c_WmAa2-Tv8/s1600/Untitled-1.jpg

 

هذه المدونة تابعة لمنتدى مما قرأت واعجبني , لزياره المنتدى إضغط هنـــــــــــــا

الأحد، 6 فبراير 2011

نشيد الشاب الأجندة


نشيد الشاب الأجندة


انا مندس .. انا مندس ، هاتلي أجندة ووجبة وبس
...
من هارديز او من كنتاكي ، هاتلي وجبة دينر بوكس

أو سوبر زنجر من غير خس

هاتلي أجندة من الفجالة ، أعمل بيها ثورة في مصر

أنا مندس ، أنا مندس ، وكل الشعب كمان مندس

كل الناس هنا مش عايزينك،وانت يا حسني مش بتحس

كل فضايحك ، كل جرايمك ، كلو موجود على ويكيليكس

أنا مندس .. انا مندس ، عندي أجندة مستر إكس

إرحل عنا ، غور وفارقنا ، ياللي دماغك عايزة الكسر

بين القصر وبين القبر ، كلها حسبة متر ونص

انا مندس .. انا مندس ، نفسي أخلع جدرك بمقص

سبعين مليار مش عاجبينك ، والله ماشوفت انا زيك لص

قولي أنا ماشي بس سامحني وانا راح أقولك كوول يا برنس

لو مش عاجبك ، بيني وبينك التحرير ومحطة مصر

وبعلو الصوت راح انادي م العصر

ثورة ثورة حتى النصر ، ثورة لكل أجندات مصر


لــِ
حاتم الحوشي ،
Share انشر الموضوع على الفيس بوك

Subscribe اكتب ايميلك هنا وبعدها اضغط على كلمه

بعد اشتراكك توجه فورا الى بريدك هتلاقي رساله بعنوان :فعل اشتراكك في موقع مما قرات افتحها وفعل اشتراكك ودي اهم خطوه علشان يوصلك جديدنا ... من غيرها كانك ماشتركتش خالص

المشاركات الشائعة